Bayan Tipleri

'Fıkralar ve Komik Yazılar' forumunda Rose tarafından 30 May 2008 tarihinde açılan konu

  1. Rose

    Rose Guest

    Bayan Tipleri

    Bayan "Harbi Kız"

    Şunları Söyler : "Ahh boks maçına bilet mi aldın! Harikasın beee!!!"
    Halk Dilinde İsimleri : Delikanlı Kız, Bacı.
    Avantajları : Kafadengi, eğlenceli.
    Dezavantajları : Bu tipler genellikle erkek gibi yapılı güçlü kuvvetli olurlar. Kafasını bozarsanız, hakkınızda pek hayırlı olmaz...

    Bayan "Cıyak Cıyak"

    Şunları Söyler : "Seni serseeeeeeem!!!! Gel burayaaa!!! Çabuk söyle bu saate kadar nerdeydiiiiiinnnnnnnn?"
    Halk Dilinde İsimleri : Cadaloz, Başbelası.
    Avantajları : Kendince size ilgi gösteriyor işte daha ne...
    Dezavantajları : Sürekli kafanıza bişeyler fırlatır, uçan tekme savurur...

    Bayan "Mızmız"

    Şunları Söyler : "Aaah başım.. ayağım.. ayyy mideme ağrı saplandı."
    Halk Dilinde İsimleri : Mıymıntı, Uyuntu, Karın ağrısı.
    Avantajları : Sayesinde anatomi ve tıp bilginiz gelişir.
    Dezavantajları : Bulaşıcıdır!

    Bayan 'Patron'

    Şunları Söyler : "Çabuk kalk!! O kravat olmamış çıkar başka bir tane tak!! Saçlarını biraz kestir!! Git para kazan!"
    Halk Dilinde İsimleri : Çokbilmiş, Müdire Hanım, Diktatör, Terminatör!
    Avantajları : Çoğunlukla doğruları söyler.
    Dezavantajları : Yahu doğruları söylese ne oluuuuur, söylemese ne oluuur...

    Bayan "Kararsız"

    Şunları Söyler : "Ay ben ne yapsam.. İşten ayrılsam mı.. Evi değiştirsem.. Saç rengimi değiştirsem.. Yoksa böyle iyi mi.. Ayyy ya daha kötü olursa..."
    Halk Dilinde İsimleri : Bayan Panik, Bayan Kriz.
    Avantajları : Kolay ikna edilir, kolay sakinleştirilir.
    Dezavantajları: 2 dakika sonra herşey yeniden başlar.

    Bayan "Vahşi"

    Şunları Söyler : Valla bu türün pek bilinen kalıplaşmış sözü yok, yani ne yapacakları hiç belli olmaz.
    Halk Dilinde İsimleri : Çılgın.
    Avantajları : Her an herşeye hazırdır.
    Dezavantajları : Güvenilmezdir...

    Bayan "Donuk"

    Şunları Söyler : "Ne anlıyorsun bu çizgi filmlerden, bu abuk fıkralardan, karikatürlerden? Ne çocukça şeyler bunlar.."
    Halk Dilinde İsimleri : Ruhsuz, Soğuk, Buz Kalıbı.
    Avantajları : Hayatınızda olduğu sürece, arkadaşlarınızın sizin için endişelenmesini sağlar.
    Dezavantajları : ...tabii "arkadaş" diye bişeyiniz kalmışsa

    Bayan "Rüya Kız"

    Şunları Söyler : "Seni herşeyinle çok seviyorum benim yakışıklı, akıllı, tatlı sevgilim!"
    Halk Dilinde İsimleri : Kanatsız Melek
    Avantajları : Eğlenceli, akıllı ve eşsiz...
    Dezavantajları : Ya hiç karşınıza çıkmaz ya da karşınıza çıktığında çok geçtir...
     
  2. büşra_5557

    büşra_5557 New Member

    Ynt: Bayan Tipleri

    Bayan "Mızmız"

    Şunları Söyler : "Aaah başım.. ayağım.. ayyy mideme ağrı saplandı."
    Halk Dilinde İsimleri : Mıymıntı, Uyuntu, Karın ağrısı.
    Avantajları : Sayesinde anatomi ve tıp bilginiz gelişir.
    Dezavantajları : Bulaşıcıdır!

    Ya ben hep bu cümleleri kuruyorum mıymıntımıyım yani=)))
     
  3. leavealegacy

    leavealegacy Guest

    Ynt: Bayan Tipleri

    evet... ;)
     
  4. badem

    badem Guest

    Ynt: Bayan Tipleri

    hepsinden var biraz :D
     
  5. büşra_5557

    büşra_5557 New Member

    Ynt: Bayan Tipleri

    Valla bir iz bırakın san br gün bi küsecem göreceksin uğraşma da benle
     
  6. leavealegacy

    leavealegacy Guest

    Ynt: Bayan Tipleri

    bir gün mü az değil mi... :D ...
     
  7. büşra_5557

    büşra_5557 New Member

    Ynt: Bayan Tipleri

    :mad: :mad: :mad:
     
  8. leavealegacy

    leavealegacy Guest

    Ynt: Bayan Tipleri

    tamam kızma kızma... ;) ...
     
  9. cosmopolitik

    cosmopolitik Guest

    Ynt: Bayan Tipleri

    bayan deyince aklıma hemen çenesi düşük herşeye karışan ama işler sarpa sarınca salak ayağına yatanlar geliyor:D
     
  10. büşra_5557

    büşra_5557 New Member

    Ynt: Bayan Tipleri

    Hocam ya ne demek salak filan lütfen hemcinslerim hakkında düzgün cümleler kurunuzzzzz....
     
  11. cosmopolitik

    cosmopolitik Guest

    Ynt: Bayan Tipleri

    salak demedim salakmış ayakları yaparlar suçu hemcinslerime atarlar:)
     
  12. büşra_5557

    büşra_5557 New Member

    Ynt: Bayan Tipleri

    tamam şimdi oldu sende bizdensin=))
     
  13. cosmopolitik

    cosmopolitik Guest

    Ynt: Bayan Tipleri

    siz kimlerdendiniz?
     
  14. büşra_5557

    büşra_5557 New Member

    Ynt: Bayan Tipleri

    hemcins dediniz ya o bakımdan=))
     
  15. cosmopolitik

    cosmopolitik Guest

    Ynt: Bayan Tipleri

    kadınlar benim hemcinslerime atar dedim ama ben:D
     
  16. büşra_5557

    büşra_5557 New Member

    Ynt: Bayan Tipleri

    puhaahahahah :D :D
    Aman sanki sizin hemcinsleriniz sütten çıkma ak kaşık ;D
     
  17. cosmopolitik

    cosmopolitik Guest

    Ynt: Bayan Tipleri

    sizin kadarda körelmiş değiliz ama:)
     
  18. büşra_5557

    büşra_5557 New Member

    Ynt: Bayan Tipleri

    Bizlersiz de bir hiçsiniz amaaaa ;)
     
  19. cosmopolitik

    cosmopolitik Guest

    Ynt: Bayan Tipleri

    o süsler ne için o zaman?
     
  20. büşra_5557

    büşra_5557 New Member

    Ynt: Bayan Tipleri

    ne süsü???
     

Bu Sayfayı Paylaş